Projekt koncentruje się na poprawie dobrostanu uczniów poprzez integrację narzędzi AI.
Uczniowie będą wykorzystywać sztuczną inteligencję do tworzenia spersonalizowanych awatarów na podstawie podpowiedzi i angażować się w tworzenie logo.
W ramach projektu zostanie opracowany także słownik Emocje.
Uczniowie wykorzystają sztuczną inteligencję do tworzenia infografik podkreślających znaczenie dobrego samopoczucia. Celem tych infografik jest promowanie zdrowych nawyków, radzenia sobie ze stresem i świadomości zdrowia psychicznego.
Dodatkowo uczniowie utworzą wirtualną galerię sztuki za pomocą narzędzi AI.
Projekt rozszerza się na dziedzinę technologii poprzez rozwój aplikacji i botów opartych na STEAM. Aplikacje te będą miały na celu zachęcanie do zdrowych nawyków, dobrego samopoczucia i uważności oraz podnoszenie świadomości na temat zdrowia psychicznego.
Projekt łączy kreatywność, technologię i dobre samopoczucie, aby promować holistyczne podejście do edukacji.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz